Поради від професійних вантажників по організації переїздів

Про переїзд не замислюються тільки ті, хто ніколи не стикався з цим. Ті, хто вже встиг випробувати на собі всі принади переїзду, тривожаться, переживають і намагаються уникнути раніше зроблених помилок. Пропонуємо вам ознайомитися з декількома порадами від професійних вантажників, які зроблять переїзд менш драматичним і більш підготовленим.

Офісний переїзд

  1. Складіть весь список речей, які будуть перевозитися. Залучіть до цієї роботи співробітників. Відразу ж отсейте всі непотрібні речі, які не варто перевозити. Нехай кожен співробітник складе свій список, які речі йому необхідно перевести, після чого складіть загальний список.
  2. Складіть план нового офісного приміщення. Важливо точно відзначити не тільки розташування вікон і дверей, а й розеток. Цю роботу ви можете довірити професіоналам.
  3. Після чого варто обумовити, хто де буде розташовуватися в новому офісі. Складіть план нового офісу з розташуванням кожного робочого місця.
  4. Закупити пакувальні матеріали. Варто також відзначити, що в вартість послуг кваліфікованих компаній пакувальні матеріали входять у вартість.
  5. Якщо ви вирішили упаковувати речі самостійно, то варто почати заздалегідь. У будь-якому офісному приміщенні можна знайти речі, які використовуються вкрай рідко. Упаковані речі пронумеруйте і підпишіть.
  6. Вибирайте відповідний транспорт, за допомогою якого ви зможете перевести речі за одну поїздку. Скориставшись послугами вантажоперевезення в Києві , ви зможете доставити речі без пошкоджень.
  7. В обов’язковому випадку призначте відповідального за переїзд. Організуйте йому приїзд в новий офіс до прибуття машини з речами.
  8. Організуйте зв’язок з представниками компанії і відповідальним по переїзду.

Квартирний переїзд

  1. Якщо у вас є доступ до нового житла, то ми рекомендуємо попередньо навести в ньому порядок. Це ви можете зробити своїми силами, або звернувшись в компанію клінінгу. При необхідності провести в орендованій квартирі косметичний ремонт. Бажано заздалегідь скласти план розташування меблів в новому будинку.
  2. Не забувайте про пакувальні матеріали. Своєчасно купіть картонні коробки, бульбашкову плівку, сміттєві пакети і мішки, скотч.
  3. Проведіть ревізію старих речей, від яких краще позбутися. Є правило, якщо ви не користувалися річчю більш одного року, то навряд чи вона може вам стане в нагоді в майбутньому. Тому не варто захаращувати нове житло старими речами. Непотрібні меблі або побутову техніку ви завжди можете продати.
  4. Розбирання меблів. Варто враховувати, що ця робота займає не менше 4 годин і цей термін може затягнуться, якщо ви не пам’ятаєте, як розбирати ту чи іншу меблі або у вас немає в наявності інструментів. Якщо у вашій квартирі є антикварні меблі, то краще скористатися послугами професіоналів. Стільці, табурети, крісла можна не розбирати за умови, якщо вони досить добре проходять в дверний проріз.
  5. Одяг, подушки, ковдри, і інші речі можна скласти в великі сміттєві мішки. Посуд і скляні речі скласти в бульбашкову плівка і після в коробки. Книги складаються стопками і перев’язуються мотузкою. Бажано кожну коробки підписувати.
  6. Документи і цінні папери складайте в окрему коробку. В окремий файл складіть ті документи, які вам можуть знадобитися при самому переїзді.
  7. У окрему коробку складіть ті речі, які можуть знадобитися в першу добу після переїзду. Це може бути: аптечка, чайник, чашки, ложки, постільна білизна, змінний одяг. Цю коробку слід тримати при собі.

Помітно спростити для себе переїзд можна, звернувшись за допомогою до професіоналів і скориставшись послугами вантажного таксі в Києві . Оптимальним днем ​​для переїзду вважається ранок суботи, тому що практично всі дороги порожні і у вас є ще цілі вихідні, щоб обжитися на новому місці.

Найголовніше не варто нервувати! Життя в будь-який момент може підкинути сюрприз, наприклад, пробки на дорозі. Переїзд – це етап життя, який варто пережити, а ми постараємося зробити його менш болючим для вас!