Поради від професійних вантажників по організації переїздів
Про переїзд не замислюються тільки ті, хто ніколи не стикався з цим. Ті, хто вже встиг випробувати на собі всі принади переїзду, тривожаться, переживають і намагаються уникнути раніше зроблених помилок. Пропонуємо вам ознайомитися з декількома порадами від професійних вантажників, які зроблять переїзд менш драматичним і більш підготовленим.
Офісний переїзд
- Складіть весь список речей, які будуть перевозитися. Залучіть до цієї роботи співробітників. Відразу ж отсейте всі непотрібні речі, які не варто перевозити. Нехай кожен співробітник складе свій список, які речі йому необхідно перевести, після чого складіть загальний список.
- Складіть план нового офісного приміщення. Важливо точно відзначити не тільки розташування вікон і дверей, а й розеток. Цю роботу ви можете довірити професіоналам.
- Після чого варто обумовити, хто де буде розташовуватися в новому офісі. Складіть план нового офісу з розташуванням кожного робочого місця.
- Закупити пакувальні матеріали. Варто також відзначити, що в вартість послуг кваліфікованих компаній пакувальні матеріали входять у вартість.
- Якщо ви вирішили упаковувати речі самостійно, то варто почати заздалегідь. У будь-якому офісному приміщенні можна знайти речі, які використовуються вкрай рідко. Упаковані речі пронумеруйте і підпишіть.
- Вибирайте відповідний транспорт, за допомогою якого ви зможете перевести речі за одну поїздку. Скориставшись послугами вантажоперевезення в Києві , ви зможете доставити речі без пошкоджень.
- В обов’язковому випадку призначте відповідального за переїзд. Організуйте йому приїзд в новий офіс до прибуття машини з речами.
- Організуйте зв’язок з представниками компанії і відповідальним по переїзду.
Квартирний переїзд
- Якщо у вас є доступ до нового житла, то ми рекомендуємо попередньо навести в ньому порядок. Це ви можете зробити своїми силами, або звернувшись в компанію клінінгу. При необхідності провести в орендованій квартирі косметичний ремонт. Бажано заздалегідь скласти план розташування меблів в новому будинку.
- Не забувайте про пакувальні матеріали. Своєчасно купіть картонні коробки, бульбашкову плівку, сміттєві пакети і мішки, скотч.
- Проведіть ревізію старих речей, від яких краще позбутися. Є правило, якщо ви не користувалися річчю більш одного року, то навряд чи вона може вам стане в нагоді в майбутньому. Тому не варто захаращувати нове житло старими речами. Непотрібні меблі або побутову техніку ви завжди можете продати.
- Розбирання меблів. Варто враховувати, що ця робота займає не менше 4 годин і цей термін може затягнуться, якщо ви не пам’ятаєте, як розбирати ту чи іншу меблі або у вас немає в наявності інструментів. Якщо у вашій квартирі є антикварні меблі, то краще скористатися послугами професіоналів. Стільці, табурети, крісла можна не розбирати за умови, якщо вони досить добре проходять в дверний проріз.
- Одяг, подушки, ковдри, і інші речі можна скласти в великі сміттєві мішки. Посуд і скляні речі скласти в бульбашкову плівка і після в коробки. Книги складаються стопками і перев’язуються мотузкою. Бажано кожну коробки підписувати.
- Документи і цінні папери складайте в окрему коробку. В окремий файл складіть ті документи, які вам можуть знадобитися при самому переїзді.
- У окрему коробку складіть ті речі, які можуть знадобитися в першу добу після переїзду. Це може бути: аптечка, чайник, чашки, ложки, постільна білизна, змінний одяг. Цю коробку слід тримати при собі.
Помітно спростити для себе переїзд можна, звернувшись за допомогою до професіоналів і скориставшись послугами вантажного таксі в Києві . Оптимальним днем для переїзду вважається ранок суботи, тому що практично всі дороги порожні і у вас є ще цілі вихідні, щоб обжитися на новому місці.
Найголовніше не варто нервувати! Життя в будь-який момент може підкинути сюрприз, наприклад, пробки на дорозі. Переїзд – це етап життя, який варто пережити, а ми постараємося зробити його менш болючим для вас!