Замовити вантажоперевезення

Додати точку
Загальна відстань: 0 km
Загальний час: 0 год

грн.

Офісний переїзд

Переїзд – досить відповідальна і непроста робота, навіть якщо мова йде про сім’ю, яка змінює одну квартиру на іншу. Коли ж потрібно виконати переміщення з одного офісу в інший для великої компанії з солідним штатом, завдання ускладнюється в рази. Якщо вам потрібно офісний переїзд, компанія Biggy в Києві до ваших послуг. Ми, спираючись на багатий накопичений досвід, здійснимо оперативну і безпечне перевезення офісу за вигідною ціною з оплатою по факту.

Коли треба виконати офісний переїзд?

Як великі компанії, так і невеликі фірми в Києві періодично стикаються з необхідністю змінити офіс для роботи. До типових причин, через які можуть знадобитися подібні зміни, відноситься наступне:

  • масштаби компанії збільшуються, зростає штат співробітників, так що можливостей наявного офісу вже недостатньо;
  • фірма, яка, наприклад, створена під Києвом, виходить на новий ринок і відкриває офіс в столиці;
  • умови оренди для компанії змінилися, керівництво наважилось на переїзд в іншу частину Києва;
  • наявний раніше офіс занадто великий: багато співробітників успішно справляються зі своєю роботою на дому, тому компанія шукає менший за розмірами і ціною приміщення;
  • замість орендованого офісу компанія набуває власний, і продовжувати витрачатися на оренду безглуздо.

Різновиди офісного переїзду в Києві

Якщо відбувається переїзд з однієї квартири в іншу, здійснюється перевезення великої кількості необхідних вантажів (меблів, особистих речей, техніки). У випадку з офісом – ці масштаби, як правило, збільшуються в рази. Але все ж розміри компаній і штату їх співробітників бувають різними, тому і офісний переїзд в Києві, хай і умовно, можна розділити на кілька видів:

  • малий (компанія невелика з декількох фахівців, меблів практично немає або мало). В цьому випадку для перевезення всіх речей може бути досить мікроавтобуса, що вміщає близько 5-10 кубів і 1-1,5 тонни вантажу. Такий переїзд може бути навіть простіше, швидше і дешевше за ціною, ніж в’їзд на нову квартиру.
  • середній (в поточному офісі працює близько десяти осіб, крім оргтехніки є меблі та інші габаритні предмети). Такий офісний переїзд для компанії не обійдеться без більш місткого транспорту, наприклад, Газелі з довжиною борта в 4 метри.
  • великий (кількість перевезеного досить велике, є великогабаритні вантажі, речі численних співробітників). При такому переїзді офісу в Києві потрібна або ще більш містка вантажна машина, або ж слід виконати кілька ходок на менш великому транспорті. Як тільки перша партія вантажів буде доставлена, одні вантажники займуться занесенням в новий офіс, а інші – повернуться на старе місце і заберуть майно, компанії.

Специфіка переїзду офісу

Накопичений нашою компанією досвід дозволяє легко виділити головні відмінні риси послуги офісного переїзду від квартирного. І справа не тільки в обсягах перевезеного вантажу. Виділимо ключові моменти офісного переїзду компаній в Києві:

  1. Ключова роль швидкості. Доки не перевезене все офісне майно, робота компанії найчастіше зупиняється або ж продуктивність співробітників сильно знижується (вони не можуть повноцінно займатися своїми обов’язками). У деяких випадках поки немає офісу, фірма зазнає збитків, отже, чим швидше вдасться здійснити переїзд, тим раніше бізнес зможе продовжувати свою основну діяльність. У зв’язку з цим нерідко необхідною умовою за цією послугою стає максимальна швидкість (без шкоди якості).
  2. Велике число дорогого і цінного обладнання. В даному випадку це не тільки меблі, але і офісна техніка. До того ж в комп’ютерах і ноутбуках співробітників може зберігатися важлива і критично необхідна для роботи інформація. Отже, найважливіший момент для ефективного офісного переїзду – забезпечення акуратності, гарантії збереження і цінності дорогого майна та інтелектуальної власності компанії.
  3. Перевезення цінних документів. Переїзд в Києві, в особливості, якщо це досить великий бізнес, пов’язаний з транспортуванням документації. Найважливіші і цінні документи зазвичай знаходяться в сейфах. Останні часто відрізняються великими габаритами і вагою, що робить перевезення сейфів складною справою. Для цих цілей застосовується сучасне такелажне обладнання. У разі відсутності сейфа пріоритетним завданням для клієнта стає грамотна упаковка, що дозволяє уникнути втрат.

Фахівці нашої компанії мають відповідний досвід і допоможуть в реалізації будь-яких завдань офісного переїзду в Києві. Щоб уникнути простою співробітників і бізнесу в цілому, ми працюємо навіть у вечірній час і / або вихідні дні.

Основні послуги при переїзді офісу

Щоб офісний переїзд в Києві було здійснено недорого і швидко, рекомендується скористатися сервісом з перевезення офісу в Києві, який організовує наша компанія.

Подача автомобіля, необхідного обсягу і вантажопідйомності – лише одна з обов’язкових умов для організації перевезення меблів, техніки та інших речей з одного офісу в інший. До традиційних послуг для офісного переїзду також відноситься наступне:

  • упаковка оргтехніки, документів і всіх предметів і робочих речей співробітників переїзної компанії в Києві;
  • комплекс послуг вантажників (в їх обов’язки входить перенесення вантажів, навантаження і вивантаження, занос). При необхідності вони використовують спеціальне обладнання, ремені, візки, підйомники тощо.
  • складання-розбирання меблів (це дуже актуальний вид робіт, коли виконати її винесення або перевезення в зібраному вигляді не можна або проблематично);
  • розстановка всіх предметів відповідно до наданого плану. В результаті буквально відразу компанія може продовжувати роботу, перервану на офісний переїзд.

Етапи переїзду офісу

Зміна офісу для будь-якого бізнесу передбачає комплексний підхід.

Переїзд в новий офіс в Києві хоч і супроводжується деякими труднощами, але все одно сприймається позитивно. Завдяки досвіду наших фахівців і налагодженому механізму проведення переїздів, замовник отримує швидкість, якість і безпеку, а підсумкова оплата в повній мірі відповідає наданому спектру послуг. Основні етапи нашої роботи в Києві включають таке:

  1. Підготовка. Представники компанії зв’язуються з нами, ми уточнюємо всі нюанси, при необхідності наш співробітник приїжджає в офіс фірми, щоб узгодити план дій.
  2. Звільнення старого офісу. В рамках цього етапу офісного переїзду треба:
  • демонтувати меблі;
  • безпечно відключити всю оргтехніку;
  • упакувати всі речі і документи;
  • зробити маркування.
  1. Винос і навантаження в транспорт з дотриманням вимог безпеки (здійснюється фіксація крихких виробів кріпильними ременями, що запобігатиме ризикам пошкодження під час руху автомобіля).
  2. Власне транспортування майна до нового офісу компанії в Києві.
  3. Вивантаження і (за потреби) підйом на поверх, розпакування, розстановка, підключення комп’ютерів і т.д., збір і вивіз різного сміття, в тому числі пакувальних матеріалів.

Кожен з етапів переїзду офісу в Києві координується з компанією-замовником. Додатково клієнту пропонується послуга в форматі «під ключ». В даному випадку участь самого замовника мінімізується і є необов’язковою.

Яким буде офісний переїзд з Biggy

Роблячи вибір на користь нашої компанії в Києві, ви гарантуєте собі такі переваги:

  1. Продуманий до дрібниць і добре спланований переїзд.
  2. Високу швидкість виконання будь-яких процесів і завдань в рамках послуги.
  3. Гарантії безпеки щодо технічних засобів і цінної інформації, що знаходиться на них.
  4. Ефективну допомогу вантажників з досвідом і вмінням поводитися з будь-якими вантажами.
  5. Великий вибір транспортних засобів і можливість вибрати саме ту машину, яка підходить для конкретного випадку.
  6. Широкий спектр додаткових послуг і робіт для клієнтів, включаючи упаковку, маркування, прибирання і вивезення сміття тощо.

Позбавте себе і своїх співробітників від зайвих хвилювань і проблем, замовте офісний переїзд в нашій компанії. Ми забезпечимо демократичні умови співпраці з оплатою за фактом і перевезення вашого офісу в Києві на нове місце пройде якісно і оперативно!

Вартість переїзду

Вартість офісного переїзду в Києві формується з урахуванням встановлених тарифів, що діють як по області, так і по Україні. Загальна сума витрат, спрямованих на переїзд офісу в Києві варіюється в залежності від таких показників:

  • обсягу робіт вантажників;
  • загальної ваги меблів;
  • відстані;
  • виду транспортного засобу, який замовляють для організації офісного переїзду в Києві.

Також загальна сума в грн може відрізнятися, якщо замовник потребує надання додаткових послуг, замовляючи такий тип переїзду як перевезення офісу в Києві під ключ.

Як тільки вдасться розібратися з загальною вагою вантажу, сформованого при переїзді офісу, підібрати оптимальний вид вантажного транспорту, співробітники нашої компанії, вислухавши додаткові побажання, допоможуть розрахувати попередню вартість.

Якщо передбачається офісний переїзд в Києві, спочатку необхідно зорієнтуватися, які меблі підлягають перевезенню. Під час переїзду жителів весь квартирний реквізит піддається транспортуванню.

Однак при перевезенні офісу в Києві може виявитися так, що вигідніше частину старих меблів залишити на місці, а новий офіс обставити сучасними меблями.

Офісний переїзд і ціна на нього в нашій компанії дуже демократична, ми піклуємося про наших клієнтів і надаємо тільки якісні послуги переїздів по Києву і області.

Часті питання про офісний переїзд

Офісний переїзд від Biggy – це можливість отримати комплексну послугу, від розробки логістики вантажоперевезення до доставки та облаштування нового робочого простору. Це оперативний процес, який не зупиняє на тривалий час діяльність компанії, передбачає дбайливе ставлення до цінного обладнання, техніки та перевезення документації. Команда професійно виконає пакування, маркування коробок, демонтаж і монтаж меблів, а також акуратне завантаження та розвантаження на новому місці. При необхідності надається прибирання після завершення робіт, що робить послугу повністю готовою для бізнесу. Компанія Biggy пропонує послугу офісний переїзд "під ключ", кожен з етапів виконується фахівцями та мінімізує участь замовника.
Ознайомитися з цінами на послуги компанії доступно на сайті. Та фіксованої вартості немає, адже кожне замовлення має свої особливості та розраховується індивідуально. Ціна формується на основі: кількості вантажу, потрібної кількості вантажників, типу транспорту та відстані. При замовленні послуги «під ключ» у розрахунок входять ще пакувальні матеріали та додаткові роботи. Загальна вартість офісного переїзду в Києві формується з урахуванням встановлених тарифів, що діють як по області, так і по Україні. За допомогою диспетчерської служби можна отримати попередній розрахунок з урахуванням конкретних запитів і додаткових побажань.
При зміні офісу компанії, відкритті нових філіалів, масштабуванні та в ряді інших ситуацій виникає необхідність організувати швидкий та акуратний офісний переїзд. Замовити послугу у Києві пропонує компанія Biggy за телефоном у диспетчерів або ж через сайт. Для цього потрібно визначити та повідомити менеджеру такі дані: дата, адреси, приблизний обсяг речей та додаткові побажання. Фахівці запропонують оптимальні рішення і відповідний транспорт.
Для багатьох компаній важливо, щоб офісний переїзд відбувся максимально швидко, адже поки не перевезено майно робота зупиняється. Тривалість визначається масштабами компанії та складностями робіт. Для невеликих офісів переїзд може зайняти лише кілька годин, а для великих підприємств, з необхідністю перевезення великої кількості оргтехніки та меблів, може знадобитися кілька ходок транспорту, що займає весь день. У всіх випадках команда працює максимально швидко, але без зниження якості та надійності послуг.
Так, всі етапи переїзду та відповідальність за цілісність вантажу бере на себе компанія. Повна організація процесу «під ключ» передбачає: підготовку з узгодженням плану дій, звільнення простору старого офісу із демонтажем меблів й пакуванням огртехніки, речей, документів, маркуванням коробок, безпечним навантаженням (при необхідності зі спеціальними фіксаторами) та пізніше розвантаженням транспорту, розпакуванням вантажу й облаштуванням нового офісу. Переїзд “під ключ” – практичне рішення, яке дозволяє уникнути зайвих турбот і зосередитися на інших робочих завданнях.

Благодарим вас за помощь

Rated 5 out of 5
11-06-2021

Офисные переезды по Киеву помогут вам очень быстро перевезти все необходимое в самом лучшем виде. Мы воспользовались услугами компании … и не пожалели об этом. Благодарим вас за помощь, понимание и терпение! Желаем удачи и дальнейшего роста вашей фирмы!

Відгук клінта Elena
Elena

Специалисты своего дела!

Rated 5 out of 5
16-05-2021

Два месяца назад нам нужен был срочный офисный переезд в городе Киев. Дело было во время новогодних праздников и многие фирмы уже ушли на отдых. Нам помогла компания «Biggy». Переезд прошел быстро и аккуратно, вся мебель, техника и другие вещи были доставлены в лучшем виде. Здесь работают специалисты своего дела!

Відгук клінта Маша
Маша

Все прошло на высшем уровне.

Rated 5 out of 5
02-05-2021

Если вам нужен офисный переезд в Киеве и Вы не знаете, куда обратиться за помощью, тогда компания «Biggy» – идеальный вариант! Мы не раз пользовались их услугами, перевозили личные вещи, груз и знали, что они предоставляют офисные. Когда понадобилась эта услуга, без каких-либо размышлений обратились в компанию «Biggy», все прошло на высшем уровне.

Відгук клінта Максим
Максим